2012. október 11., csütörtök

Tutira nem

Ma telón olvastam index blogos részét. Talán még fent van a történet. Egy srácról szól, aki leutazott vidékre egy csajért, akit neten szedett össze, és eléggé jól alakult az estéjük.
Na ilyen posztok most nálam egy darabig nem lesznek sajnos. A fodrász szalonban, ahova beugrottam napközben nagyon bénán vágták le a hajam. Normál esetben a saját fodrászomhoz ragaszkodok, de ő egy ideje Németországban van a barátjával (valószínűleg kint is marad). Így bementem egy eléggé szétreklámozott helyre, ahol egy ismeretlen csaj vágta a hajam. Nem kellett volna.
Egy kicsit "pávás" is lett, mert elöl rövidebb, mint fülöl, de ez még nem is lenne baj. Kérdezte, hogy a fülem körül levágja-e. Erre azt feleltem, hogy igen, mert hosszú volt ott még. Erre nekiesett géppel, aminek az lett a következménye, hogy a fülem körül nagyon vastag sávban nincs hajam, ami elég bénán fest. Ráadásul nem is következetes, mert egyik oldalon rosszabb, mint a másikon. Erre nincs az a sötét lebuj, ami megoldást jelent, szóval megköszöntem, nem hagytam borravalót, és eldöntöttem, hogy többet ide nem jövök. Ráadásul annyit bőven ad az önbecsülésemnek, hogy így nem fogok csajozni.
Alapból szimplán kiröhögöm azt, aki neten keres magának barátnőt, de ha olvasottabb lesz a blogom, lehet megpróbálkozok vele. Nem fogom megtartani, de kísérletnek jó. Egyedül attól tartok, hogy valamelyik haver meglátja, és ezzel fog szivatni évekig.
Én mindig személyesen ismerkedtem meg a lányokkal. Lehet ódivatú, de én az az odamegyek, leszólítom típus vagyok, vagy ha nagyon látom, hogy kölcsönös az érdeklődés, akkor viccesen oldom meg (pl. elveszem a telóját, és felveszem magam facen). Nah öt perc múlva órám van, megyek.

edit: Most néztem tükörben a hajam, hivatalosan is úgy nézek ki, mint egy debil. Azt hiszem, húzok egy sapit, és hazamegyek...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése