2012. október 26., péntek

régi game

Annyira furcsa, hogy akárhány régi számítógépes játék kerül szóba, én szinte valamennyivel játszottam.
A dolognak erős köze van ahhoz, hogy PcGuru-előfizető voltam. És a félreértések elkerülése végett, akkoriban azért volt az a legjobb gamer magazin, mert egyszerűen nem volt még más. Mennyire rajongtam a levrovért. Akkoriban egy Brazil nevű fazon szerkesztette, és válaszolgatott nagyon leleményesen. Tizenéves fejjel a legmókásabb manusnak tartottam a világon. A "megkaphatja a neutronszakadék-bogár térde kalácsát", és ehhez hasonló dumáival eléggé belopta magát az olvasók szívébe. Ráadásul az volt neki a sör gumicukor, ami motkánynak a makk, szóval szerettem.
A Dumaraguban hangzik el a Lost Vikings nevű játék, és így, elgondolkoztam, hogy az az Lost Vikings, amire iszonyat rá voltam függve? Hát az. Mindenkinek ajánlom, szerintem a mai napig megállja a helyét.
De annyi ilyen játék van még, hogy felsorolni se nagyon tudnám. A teljesség igénye nélkül: Soul River, Abe, Oni, Resident Evil, Starcraft, úh nem is folytatom, mert rengeteg van.
Amennyit függtem gyerekkoromban a gépen, nem csoda, hogy felnőtt fejjel is csúnyán kockultam egy időben. A WoW-al nagyon sokat játszottam, amikor több, mint 100 nap played van egy kariban, akkor gondolhatjátok, hogy az rengeteg idő. És főleg PVP, szóval igen penge voltam Elemsamival a végén. Ráadásul lvl. 80-on toltam a legtöbbet, ahol igazán imba a kaszt. Ha valaki nem hiszi el, nézzen Dremlock videókat.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése