2012. október 3., szerda

Fifty Shades of Grey

Elolvastam a szürke ötven árnyalata c. könyv leírását.
http://bookline.hu/product/home.action?id=111689&type=22&_v=E_L_James_A_szurke_otven_arnyalata_
Eldöntöttem, hogy megszerzem valahogy. Gondolom megveszem. Úgy is lógok a tesóm barátnőjének egy könyvvel. Persze előbb elolvasom.
Más: mostanában hanyagolom a tanulást nagyon, pedig azt gondoltam, hogy ha megcsinálom a blogot, akkor többet foglalkozok majd azzal, mit is kéne csinálnom. Holnapra meg kéne írnom egy jegyzőkönyvet, felkészülnöm laborra, ehelyett azt nézegetem, mennyien olvasnak, meg gondolkozom, hogy kéne kinéznie a blognak. A jelenlegi kinézet nagyon "béta". Nekem például egyáltalán nem tetszik.
A html tudásom is fel kéne frissíteni, aminek neki is álltam, de ez is a tanulástól veszi el az időt.
Ez egy csapda...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése