2012. október 25., csütörtök

Mens Health

Öcsém újságát lehúztam ma. Úgy kezdődött, hogy reggel elkezdtem olvasni az egyik cikket, és megtetszett, úgyhogy velemjött a suliba. Utoljára talán tizenéves koromban olvastam életmódmagazint, a címben szereplő lapot sokszor megvettem. Nem állítom, hogy nem tanított meg dolgokra, de azért azt, hogy mit kell az ágyban csinálni, azt tényleg nem lehet így megtanulni. Mindenesetre ötleteket ad azért a lap, de ha az ember nem egy másik bolygón nőtt fel, akkor magától is rájön, mit szeret, és mivel okoz örömöt.
Van még benne testépítési tanácsadás, meg ötletek testmozgásra, kikapcsolódásra.
Említettem már, hogy több mint 10 évig versenyszerűen sportoltam? Volt saját edzéstervem.
Parfümből ugyanazt használom 14 éves korom óta, szóval már az egyéniségem részévé vált, nem cserélem le könnyen. Amiért igazán vettem a lapot, és amiért az emberek szerintem veszik, az az, hogy motivált abban, amit csináltam. Gyerekfejjel a karrierépítés nagyon felnőttes dolog, így ezeket a cikkeket is szívesen olvastam. Igaz még nem dolgozok, de úgy gondolom, hogy jól csinálom majd. Ez az utolsó mondat igazán naívan cseng így visszaolvasva...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése