2012. október 24., szerda

csak röviden

Az ubuntus cikkemtől kicsit több Linuxos olvasta most a blogot. Ennek örülök, hajrá szabad forráskód!
Ma csak előadásom volt, meg egy szakmai nyelvórám, amin nem brillíroztam. Keveseltem hogy csak egy sort kell fordítanom, úgyhogy kaptam pluszba egy három soros összetett mondatot tele idegen szóval. Azzal megszenvedtem.
Csalódás lehet, de ezt a cikket most Windowsról írom. Azt hittem, nem fogom használni, de torrentezek innen éppen, meg aztán sosem árt ismerkedni vele.
Csinálok egy youtube channelt, mert az annyira "mainstream" valószínűleg zenei tartalom kerül fel. Kevésbé ismert dolgok, amiket hallgatok, majd adok linket.
Szedtem egy agyonszidott videószerkesztőt. Nem egy Final Cut, de mondjuk azt nem is ismerem.
Kdenlive volt, amit Linux alatt használtam, és nem voltam vele teljesen megelégedve,  nem is használtam sokat. Windowson nem is mondom, melyiket ismerem, így is elég egyértelmű szerintem.
Hobbiszinten ez is jó, ha nagyon rákapok a dologra, lehet veszek egy komolyabb programot.
Egyenlőre ennyi, vissza kéne mennem edzeni, vagy többet mozognom, mert érzem, hogy nem vagyok a "régi".
Felhívott az egyis srác, akivel villanytant tanulok, hogy nem ér rá a hétvégén, ez így most történt, úgyhogy leírtam :')

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése