2012. október 30., kedd

stat

A gtk-sok statisztikábó írnak. Ezt onnan tudod egyértelműen, hogy zöld példatárak vannak mindenhol, és normális kinézetű srácok összeülve tanulgatnak az aulában.
Nekem is tanulnom kéne, ha már itt vagyok, de inkább húzom az időt. Megvettem újra az egyik útmutatót, amit elhagytam, szóval ennyivel lazább az élet. A vaterán vett számológépem viszont még mindig nem válaszolt az smsemre, felhívom gyorsan. Nah mindegy, majd visszahív. Nem olyan szép, azt hiszem Casio fx 85. Az enyém szebb volt, tennék fel képet, de szerintem az külső hdd-n van meg nekem csak.
Az enyém az egyik legszebb régi típusú Casió számológép, amit valaha láttam, és tudom, vannak, amikbe képleteket lehet beletenni, és puskának használható, de meg kéne értenem a használatukat, szóval maradok a kétsoros sima réginél, és puskán viszek magammal képleteket.
Egyelőre ennyi, majd még írok, ha történt valami

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése