2012. október 20., szombat

Ray William Johnson

Lehet egyedül vagyok vele, de nagyon szeretem az új Ray videókat. Otthon veszi fel, nem egy stáb forgat, és lehet, hogy a minőség rossz, és hiányoznak belőle az effektek, a rárakott képek, szövegek, de sokkal személyesebb, egy kicsit nosztalgikus.
Nagyon jó, hogy láthatjuk benne a barátnőjét is.
Nem állítom, hogy az összes RWJ videót láttam, de nagyon régóta nézem, és tényleg sok vidám pillanatot köszönhetek neki. Plusz a Sunni D and Rum az egyik kedvencem. Fórumokon a profil képem, vagy az avatárom, ahogy szokták nevezni, mindig az volt egy időben.
az epizód:
http://www.youtube.com/watch?v=EBB7sYeCPoE

egyik új vidi:
http://www.youtube.com/watch?v=Rur_5gFq3bg&list=PL6A40AB04892E2A1F&index=2&feature=plcp

Kezdetben azt terveztem, hogy szakmai dolgokat fogok ide írogatni, de egyszerűen közbe rájöttem, hogy sokkal inkább járok fel kikapcsolódni bloggerre. Egy kicsit egyirányú beszélgetés ez, de nekem jól esik.
Az azért nem kizárt, hogy lesznek olyan posztok, ami nem mérnökiseknek, vagy műszakisoknak kicsit érthetetlen lesz.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése