2012. október 9., kedd

Nyilas

Tegnap este hazafele a metrón horoszkópot olvastam. Kíváncsi voltam, hogy október az körülbelül milyen csillagjegyhez tartozik. Ezúton kívánok boldog szülinapot minden mérleg olvasónak.
Elkezdtem böngészni a sajátomat, és nem tudtam nem nevetni pár dolgon.
"Ha a férfi Nyilas-jegyű: Amilyen gyorsan belekezd, olyan gyorsan kielégül, éppen ezért szeret egymás után többször szeretkezni."
Köszönöm, jó, hogy nem lettem nyíltan legyorstüzelőzve. x'D. Megtudtam, hogy erogén zónám a két lapockám közötti rész, meg hasonló dolgokat.
Volt ami mondjuk igaz volt rám. Kitalálta a kedvenc színem, és az is igaz, hogy nehéz velem veszekedni, általában kedvelem a békés megoldásokat.

Tegnap este még leültünk sorozatot nézni. Elfogyott pár sör is, nagyon nevettem a második évad 22. részének a végén. Eléggé le vagyok maradva még. A sorozat már a 6. évadnál jár.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése