2012. október 2., kedd

meleg tea

Vidit nézek, benne a volt barátnőm. Egyértelmű, hol állítom meg. Mennyire kevés maradt meg a többi történésből, csak azok a jelenetek, amikor ott van mellettem.
Írok inkább valami másról.
Az Into the wild című filmben a főszereplő kereste a szabadságot, a boldogságot, olyasmit, amit ezek a szavak leírnak, de ennél sokkal többet. Én is csináltam ezt, amikor még sokkal inkább az érzéseim után mentem, és úgy gondoltam, hogy jobban csináltam. De igazából ezt mindenkinek máshol, meg másban kell meglelnie. 
Ha úgy érzed, valamit változtatnod kell, hogy több legyél, hogy jobban érezd magad, akkor kezdd el most, vagy legalább kezdj el felkészülni rá.
A film nagyon jó, szóval ha épp nincs filmötleted, és nem láttad, akkor ajánlani tudom.

Ez egy kicsit filozófiai lett...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése