2012. október 29., hétfő

2 girls 1 vécékefetartó

Fogalmam nem volt, hova megyek tegnap bulizni, úgyhogy egy kicsit túlültözöttnek érezhettem magam a lyukban, na de ne rohanjunk ennyire előre. A papok és prostik a legfurább buli, amiben életemben voltam, nem is mondhatnám, hogy nagyon élveztem volna, mondjuk voltak vicces dolgok, és rendesen annyit ittam, hogy ne menjen ma a gépelés.
A buli nekem egy light-os lépcsőházas piálással kezdődött, ott volt tesóm, barátnője, Eszti, meg egy Viktor nevű srác, aki gyorsba ki lett festve vámpírnak. Vettem magamnak piát, és gondoskodtam róla, hogy rendbe legyek egy darabig. A bejutás nem volt gáz, de persze volt velünk kiskorú, szóval aggódhattunk is, de a lányka itt nőtt fel, szóval jóformán mindenki ismerte. A zene változatos volt az fix, és megint rájöttem, hogy kamurokker vagyok. Nem szeretek erre rádöbbenni, de egyszerűen alap már kultúrszámnak számító metal alkotásokkal nem vagyok tisztában, szóval ez az én hibám, túl hosszúra nyúlt a diszkós korszakom, vagy kevés volt az a jópár ismerős, aki elhalmozott hallgatnivalóval a rock világában. Szerintem inkább a kocsmaszintre elég volt ennyi, és ennyi.
Az este hihetetlen dogokkal lett feldobva, az alap, hogy olyannal, mint az én 20 rongyos elegáns pulcsim, nem találkoztam. Tehát így a bőrszerkó, szegecselt övek közt kitűnhettem, de a bejáratnál elgondolkoztak, hogy én ezt poénból vettem fel ide, és jelmeznek számít. (szegecselt övem mondjuk nekem is volt régen, de bőrcuccig nem jutottam)
Nah de a teljesség igénye nélkül az este láttam pucér csajt (ingyen belépésért) rengeteg pucér srácot. Éjfélkor volt vetkőzés is a színpadon, amiről lemaradtam, de nem is baj annyira. A vécé tele volt hányva, de legalább elég hányásos vécépapír borította a földet. Egyszer a vége felé bementünk tesómmal az egymás melletti mellékhelyiségbe, és így mondtam, hogy ennél undoríróbbat úgysem láthatsz. Tévedtem, nála vécécsészébe volt belerakva a kefetartó és csurig volt rakva. (Ez így szerintem elég érthető.)
Beszéltem  még hozzá fél percig mire rájöttem, hogy nincs mellettem, mert majdnem behányt a látványtól, és kifordult inkább. Nem éreztem magam rosszul, tesómmal nyertünk egy csocsómeccset, ami nagy szám, mert elég jók ellen toltuk. Innen üzenem a csocsónál sokat játszó fekete hajú lánynak, hogy szeretem.
De a legjobb a buli utáni dolog volt, egyik tag nagyszüleinél aludtam (álmomban segítettem programozni valakinek). Ébredés után vicces kedvemben voltam, úgyhogy szórakoztattam az asztaltársaságot. A nagyi mondta, hogy bármikor szívesen lát, ha erre járok, megköszöntem mindent, és hazajöttem.
Lényegében ennyi, volt egy 17 éves lány, aki jól nézett ki, meg ugye a csocsós lány.
Ha összefüggéstelen, amit írtam, vagy kicsit szétszórt, az azért van, mert még eléggé kivagyok, remélem kialszom holnapra.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése