2012. október 29., hétfő

semmi hó

Minden tele van az idei első hóval. facebookon is csak ezt látom, és még youtubeon is a legnépszerűbb videók közt nézhezjük, ahogy esik. Ez nálam annyiban merült ki, hogy hajnalban rácsodálkoztam, milyen lassan esik ma az eső, majd rájöttem a kabimra nézve, hogy ez bizony havaseső. Nem örültem, mert mire kisétáltam a vonatig tiszta hideg hólé volt a nadrágom, meg a pulcsim nyaka, és nagyon fáztam.
Talán ezért volt ma az első, hogy vettem egy sapit az előző helyett, ami a táskámban volt. Kéne egy másik kabi is, mert a mostani rövid, meg nem túl elegáns, meg tavaly is két pulcsival hordtam, hogy ne fázzak.
Kb ennyi, ha lenne egy hdvideo rögzítésére képes telóm, akkor se jutott volna eszembe, hogy reggel a havasesőt videózzam, és ezt feltéve többtízezres nézettsége legyen a csatornámnak.

Mondjuk, ha valami ilyesmivel futok szembe, azt azért lefotóztam volna:
http://www.facebook.com/photo.php?fbid=10151214362343050&set=a.424936223049.199366.265798023049&type=1&relevant_count=1&ref=nf

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése