2012. október 15., hétfő

crush 2.0

Írtam a crush című bejegyzésemben egy edzőtáboros lányról, aki nemrég szakított a barátjával. Az a nemrég, az van már vagy másfél hónapja, de nem is ez a lényeg, hanem, hogy összejött egy klubtársával.
A srácot nem ismerem, de azért a dolgon meglepődtem.
Azt hittem, én vagyok titkon a mindene, hogy csak napok kérdése, és felhív telefonon, hogy milyen jól esne neki beszélni velem, vagy nem tudom. Igazából nem tenne ilyet, ráadásul pont én voltam, aki közölte vele, hogy nem lesz köztünk semmi, szóval igazán még csak nem is neheztelhetnék. Mondjuk nem is teszem.
Azért így eljátszottam a gondolattal, hogy "nagy csalódásomban" visszaadom a lányoknak, amit kaptam, és összeszedem a legártalmatlanabb lányokat, és kihasználom őket, és pucér képeket rakok fel róluk.

Utoljára ilyet 16 évesen csináltam, és őszintén megvallva a lány nem is haragudott annyira, mondjuk nem is volt ártatlan...
Infó órán honlapszerkesztést gyakoroltunk, én meg unalmamban feltettem egy képét, ahogy az ágyban hasal pucéran (a kép a telefonomon volt), és fölé is írtam valami olyasmit, hogy Gyere (saját nevem), csináljuk mocskosan!
A linket elküldtem neki, és aranyos volt, de nem kérte, hogy szedjem le. Igazából nem tudom a linket, nem is kizárt, hogy él még. Meg kéne néznem, azt hiszem atw-s link, és azt hiszem, tudom is.: )
Végül amit be kellett adni honlapot jegyre az teljesen más lett, másik url-re is mentettem.
Nagyon nem volt jellemző rám, hogy lefotózgattam, vagy levideózgattam a barátnőim, a mostani notimon egy ilyen sincs, de azért tudom, hova rakosgattam fel ezeket.
Ma már ugye mindenki dropboxot használ (nem is tudok ismertebb "felhő" szolgáltatást), én annyira nem szeretem, mert elég sok jogsértő dolgot nem merek felrakni ennyire egyértelmű helyre. Régen is megvoltak az online tárhelyeket biztosító szolgáltatások, és valahogy régen is vonzott, hogy van egy szerveren valamid, amit a világon bárhonnan elérhetsz, és az csak a tied.

Amúgy új a hök-ös csaj. A régi vöri volt, és aranyos is, az új nem tetszik annak ellenére, hogy fekete haja van (ha egy lánynak fekete haja van, zöld, vagy kék szeme, aranyos arca és hófehér bőre, akkor szeretem).
Ez így onnan jutott eszembe, hogy épp onnan írok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése