2012. október 10., szerda

azmegez

Néhány dolog, ami a bloggal kapcsolatos:

A kinézet egyáltalán nem végleges. Szerencsére a bloggernek elég jó "súgója van arra vonatkozólag, mit csináljak, ha valamin változtatni akarok.
http://blogsegito.blogger.hu/2011/01/23/html-kodok-haladoknak

Egyelőre úgy gondolom a tartalom nekem fontosabb, mint az, hogy legyen like gomb, vagy egyéb érdekességek.
Egyszer megpróbáltam magamtól kiszedegetni a felesleges kódokat a forrásból, meg ilyesmi, tényleg csak elkezdtem, és azt sikerült elérnem, hogy a mobilos verziónak fehér a háttere, ami nem volt célom, mert jóformán csak a mobilos kinézettel voltam elégedett. De majd visszaállítom a sémát (azt hiszem így hívják), és azzal rendbejöhet a kinézet. (Most húzom közelebb a notim, mert szétvágja az asztal a könyököm.)
Nem annyira külső dolog, sokkal inkább a motivációmmal, meg hogy miért is írok itt, ezzel kapcsolatos:
Mostanában kicsit nem érzem, hogy segítene... Nyilván új, meg először blogolok, és ez nem arról szól, de úgy hiányolom magamból is a szárnyaló gondolatokat, amikor leülök írni, meg egy kicsit nekem ez olyan egyirányú. Lehet inkább beszélek valakivel "facen", vagy telón, vagy skypeon, mint bloggerre írogatok.
Nem is "beszélek a sorok között", vagy nem is teszek kódolt dolgokat a szövegbe, ami alapvetően szórakoztatna :').
Igyekszem viszont őszinte lenni, nekem ehhez kell a névtelenség, hogy nem mutogatom senkinek ismerőseim közül a blogot. Ha tudnám, hogy olyan emberek olvassák, akik ismernek, akkor máshogy kezdenék írni. És abban a pillanatban csak hazugság lenne az egész.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése