2012. október 12., péntek

crush

Huh beleszerettem egy lányba álmomban. A lány él, és messze lakik, és nem nagyon volt köztünk semmi. Úgy értem, edzőtáborban egy éjszaka, de ennyi.
Azt a dalt hallgatom, ami rá emlékeztet, meg arra az estére...
Amúgy nem rég szakított a barátjával, de tutira nem írok rá.

Régen amúgy eléggé sokat csajoztam így belegondolva. Bátyám akkori barátnőjének egyik legjobb barátnőjével is összejöttem (aki kijelentette, hogy nem vagyok olyan, mint a bátyám, és ez nem jó, ugyanis ő meg belé volt zúgva). De hugi barátnői sem voltak tabuk számomra.

story:
Elmentem hugi ballagás  utáni bulijába, mert hugom mondta, hogy oda tart, és találkozik a pasijával, de addig kísérjem el. Összebarátkoztam egy Tomi nevű sráccal, aki nagyon nagy arc volt. Egyszer egy csoport lány odajött, és megkérdezte az egyik:
-Te nem az XY bátyja vagy?
-De.
-Régen jobb pasi voltál.
Kértek még rágót, meg még beszélgettem velük, de nem emlékszem, miről.
A buli nagyon jó volt, a végén a sráccal szűrő nélkül szívtuk a ciginket :"D a megállóban.
Elváltunk, mondtam neki, hogy valószínűleg soha többet nem látjuk egymást.
És tényleg azóta nem találkoztam vele.

Kicsit elkalandoztam. Ha van valaki, akit szeretsz, és szeretnél vele lenni, kápráztasd el, vagy csak csinálj valamit!
Semmiképp se fojtsd magadba, akkor olyan szánalmas leszel, mint én most vagyok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése