2012. október 29., hétfő

nem tudom

Valamikor amúgy mindenre ezt mondtam, mármint hogy nem tudom. Hihetetlen kényelmes a sulis billentyűzeten gépelni, így befele görbül, é s tudod, hogy hol áll az ujjad az adott billentyűn, kár, hogy annyit ittam szombaton, hogy elfelejtettem, mi merre van. Szóval momentán mivel minőségi posztot nem tudok produkálni, rámegyek a mennyiségre, az is valami.
Az elveszett cuccaimat részben pótoltam, viszont lógtam egy gyakorlatot ezzel, ami azzal is jár,  hogy kihagytam egy zh-t amire nem készültem, meg kihagytam valamit, ami vizsgaidőszakban biztosan hiányozni fog majd.
Szakmai nyelv zh-mra nem tanultam, de szerencsére beszélek németül, ha most megnézném a Hangyák a gatyábant eredeti nyelven német felirattal, egy kis odafigyeléssel simán megírnám a zh-t négyesre. Az esti labor aggaszt, elhagytam a jegyzőkönyvet villanylaborra, ami ciki, mert az kitöltve fontos. Elhagytam a digit laborosat is, illetve a feszoptikás kidolgozott jegyzőkönyvem, persze rengeteg jegyzettel. Számológépet még nem sikerült újat vennem, mert Casiót akarok, a Sharpok nem tetszenek, nem értek hozzá. Ami tudott komplex számmal számolni Casio a Media Marktban 9800 HUF. Aha, akkor megpróbálok másikat.
Pláne, hogy az előzőt 1000 Ft-ért vettem használtan egy sráctól.
Rengeteg dolgom van, rengeteg dologgal foglalkozok is, szóval a blog külseje egyelőre marad.
Nagyon sok pótolnivalót szedtem most össze.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése