2013. január 4., péntek

Zooey Deschanel

Nem fejezem be az előző bejegyzést, de így hagyom.
 9gaget nézegettem, és egyszer csak ez happened:

http://9gag.com/gag/6243857

Nem tudtam, hogy ők tesók, de nekem Zooey kell! Bones szerintem csúnya.

Meghalt a Candy fülesem, megnézem, jó-e még a gari.

Amúgy a szüleim furcsán viselkednek mióta hazajöttem. Vagy titkolnak valamit, vagy azt gondolják, hogy a tegnapi balhéjukkal átléptek egy határt.
Nem áltatom magam, ezt biztosan nem gondolják.
Anyám konkrétan azzal fenyegetett, hogy kidob a picsába. Múlt héten hallottam, ahogy beszéltek erről apámmal (elég vicces amikor ezt hallod a szüleidtől, talán nem véletlen költöztem el 17 évesen). Engem nem annyira zavar, egy olcsó albira van pénzem, de akkor mondják a szemembe!
Az a vicces az egészben, hogy nincs is velem semmi baj, én vagyok egyedül rendes, úgy értem, az én szobám az, ami mindig úgy néz ki, hogy oda akár vendég is jöhetne, év közben nem nagyon vagyok otthon, meg tényleg nem koszolok össze semmit, megcsinálok ezt-azt. Az mondjuk igaz, hogy nem nagyon beszélgetek itthon senkivel, de ez az én dolgom, inkább vagyok a szobámban, zenét hallgatok, ilyesmi.
Nem tudom, hogy ez áll-e a dolog mögött, de anyámat zavarja, hogy nem igazán viselkedek úgy, mint aki szereti az őt. Amúgy sem az az ember vagyok, aki kimutatja az érzéseit, de nem is nagyon lenne mit. Ez van, eleget tett érte, hogy ez így legyen. Nem haragszom rá, egyszerűen ez van, nem tehetek ellene semmit.

Sikerült olyasmiről írnom, amiről nem akarok.

Jól néz ki az új BKV bérlet, ha valaki azért bliccel, mert nem akar még egy olyan csúnya kéket venni, az most fellélegezhet. Nem tudom, hogy a többi milyen, de a felsőoktatásban tanuló hallgatóknak szóló bérlet (már ilyen külön van) ezüstszínű, és én tényleg ma azért vettem elő többször a pénztárcám, hogy megcsodáljam.

Még meg van nyitva a google képkereső Zooey Deschanel nevére keresve. Cuki ez a csaj :')






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése