2013. január 14., hétfő

Felhőatlasz

Tegnap este nem éreztem magam valami jól, de mára szerencsére kipihentem magam.
Holnap vizsga, és dolgom is van mára bőven, úgyhogy neki is látok, ha befejezem ezt bejegyzést.

Megnéztem a Felhőatlaszt, és tényleg az egyik legjobb film, amit valaha láttam. Nem is tudom, hogy tud egyszerre vicces, elgondolkodtató, és tragikus, és látványos is lenni. Mindezt úgy, hogy  erőlködés nélkül.
Persze engem is lenyűgöz egy Bond-film látványvilága, de általában felejthetőnek ítélem az akciójeleneteket is. Jelen esetben soha nem fogom elfelekteni a sz Somni menekülésének pillanatait. A filmet direk úgy néztem meg, hogy nem olvastam róla semmit, csak egyből nekiültem. Sajnos szinkronosan néztem, mert feliratosan nem találtam meg, és ithhon a mobilnet miatt lassan jött volna le. A szinkron amúgy egész tűrhető, azért én megszerzem eredeti nyelven is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése