2013. január 30., szerda

skins meg retro-sodapopcandy

Néztem Skins videót, és kedvem támadt megint nézni:

http://www.youtube.com/watch?v=s-AD_3W-gjY

Kimentem a konyhába, és találtam golden almát.
A sulink mellett volt egy zöldséges. Akkoriban heti 5000 forint volt a zsebpénzem. Ezen felül kaptam bármire, ha kértem.
Ha mondjuk venni akartam magamnak cipőt, vagy valamit, arra külön kaptam pénzt.
Anyám nem csomagolt nekem kaját, úgyhogy valamikor másodéves koromban elkezdtem a szomszédos piacon venni almát reggelente. Lehetetlen volt engem leszoktatni róla. Imádom a mai napig a golden almát.
Egyszer, amikor a második albérletemben laktam, elmentem versenyzőedzésre, ahol rengeteg rekesszel volt. Talán a másnapi uzsonnához kellett... Nem tudom. Akkoriban azért eléggé keveset ettem, ha pénzem volt, azt elbuliztam, vagy elment a lakbérre. Teletömtem az edzőtáskámat, és azt ettem utána egy hétig.

Mondtam is anno valakinek, hogy golden  almán, tonikon, és étcsokin bármeddig elélnék. Tényleg az egyszerű ízeket szeretem.
Vannak dolgok, amik nem fognak változni, mert annyira az egyéniségem részei, hogy az én vagyok :)
Az egyik barátom foglalkozott parfümökkel, és tőle akartam venni magamnak kiskoromban. Emlékszem, nem volt olyanja, amit akartam, és mutatott nekem egyet, és nagyon tetszett az illata. Azóta is ezt használom:

http://kepfeltoltes.hu/130130/Dolce-Gabbana-Pour-Homme-EDT-125ml_www.kepfeltoltes.hu_.jpg




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése