2013. január 25., péntek

tegnap + hiszti

Tegnap vizsgáztam, egész jól síkerült, de tanulhattam volna rá sokkal többet. Azon ritka vizsgák egyike volt, amikor van az embernek ideje ott helyben kitalálni a feladat megoldását. Sok vizsgám sokkal jobban sikerülhetne, ha több idő lenne a megírására. Nem puskáztam semmit. Írtam ugyan puskát, de nem akartam kockáztatni. Mellettem a srác persze telón leste a fogalmakat...
Onnan jutott eszembe, hogy blogot írok, hogy anyám megint felkelt 11kor, és elkezdett velem kiabálni, hogy költözzek el a picsába.
Azon akadt ki, hogy behoztam egy kis sarat. Nem lakok együtt fogyatékosokkal, meg ilyesmit vágott a fejemhez.
Emberek, 24 éves vagyok, nem laktam itthon évekig. Örüljön, hogy lát engem, úgysem maradok sokáig.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése