2013. január 1., kedd

Boldog újévet

Huhh. Ez az elseje nagyon a legkeményebb része eddig az évnek.
Kétszer felkeltem délután inni, zuhanyoztam, úgyhogy egész jól érzem magam most már. Az estém tényleg leírhatatlan volt. Rájöttem, mennyire elszoktam az emberektől. Komolyan szinte törekedtem arra, hogy minél kevesebb ember legyen az életemben. (Ha egyszer úgy érzem, hogy most szeretnék más környezetet, más országot, akkor ne kelljen emiatt aggódnom.)
Ez az egész így most szilveszterkor a nyakamba szakadt... Nem is kezeltem jól.

(Ki kell nyomnom ezt az idegesítő csajhangot a háttérben: http://www.youtube.com/watch?v=RSW1gQ1-HmM&list=UUuTXJ9h5J0vU6cPHSdTk4tw&index=5)

Határozottan nem voltam még ilyen környezetben. Eléggé gazdag fiatalok körében töltöttem a szilveszterem, eléggé sokan megfordultak a házban aznap este, és nem is nagyon voltak ott a régi ismerőseim. Akik voltak, azokkal meg nem vagyok jóban. Eléggé elvoltam az új emberekkel, azután egy srác oltott le, akivel aznap egész jókat beszélgettem, Igaza volt, de el is baszta a hangulatom, úgyhogy nemsokkal utána elindultam haza.

Tényleg nehéz írnom az estéről. Olyan dolgok hangoztak el, hogy "megerőszakolta a mennyországot", sok szobában beszélgettünk sokan sokmindenről. Ment a hülyéskedés is, de azért igyekezett mindenki a saját világképét vázolni.
Már korábban írtam, azt szeretem a tanulmányaimban, hogy a világról alkotott képemet bővíthetem. Megérthetek dolgokat abból a szemszögből, ahonnan engem érdekel. Meg lehet filozófiai, vagy vallásos szemszögből is közelíteni a világ keletkezését, a dolgok működését, de az én szívemhez közelebb áll a természettudományokkal foglalkozó tárgyak megközelítésé.
Nem akartam az ottaniakat Balázs Zoltán tanárúr szavaival terhelni, inkább csendben hallgattam, mi a véleményük a világ körforgásáról.

Jól éreztem magam, de jövőre biztos, hogy nem Atival, meg Danival megyek szilveszterezni.

Úgydöntöttem, leírok néhány szót, ami eszembejut az estével kapcsolatban: elvesztetük a srácot, fux, közgázosok, telefon, busz, hegy, drótok, kandallő, cica, kisasztal, magyar, dnb, mosdó, megint új emberek, séta, hajnal


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése