2013. január 20., vasárnap

chat csók

Az utóbbi bejegyzéseim nem tetszenek. De legalább nem csak nekem nem, nektek sem.
A helyzet velem változatlan, ráadásul le is betegedtem pénteken, úyghogy inkább teáztam, pihentem.
Leírom viszont a netes társkeresős tapasztalatomat. Egyik ismert ilyen oldalon kamunévvel regisztráltam, kíváncsi voltam, mi fog kisülni ebből. Természetesen akibe először belefutsz, az a tipikus online, függő számító picsa. Privátban beszélgettem vele, megkért, hogy küldjek facebook linket. Küldtem neki, és eléggé helyesnek talált.
Mondta, hogy msn-en jobban szeret beszélni.
MSN jézusom!
Nagy nehezen rávett, hogy folytassuk ott, mert tud küldeni magáról képeket (azért ez már több óra beszélgetés után volt), azt mondta, face linket nem szeret egyből adni. Amúgy fiatalabb volt nálam 4 évvel, BME-s kiscsaj, és tényleg az alapján, hogy ismerte az iskolát, a kolikat, a tanárokat, nem is hiszem, hogy kamu lett volna.
Szóval a frissen leszedet Win Essential, vagy mi volt az új helyszín.
Jó volt belépni újra, mert tudtam röhögni egy nagyot a csoportjaimon. Eszembe jutott, hogy régen itt beszélgettem mindenkivel. Még a gimis "big crushom" is megvolt MSN-en.
Szóval elég hamar rátért a lényegre a lányka, amint hazai pályán volt. Nem volt vebkamerája, úgyhogy szerencsére a videóbeszélgetés kizárva, de a második képen, amit küldött magáról már látszott minden. Nem leszek tapló, nem fogom feltenni ide a képeket, ráadásul semmi sem garantálja, hogy ő van rajtuk.
Nekem nem tetszett, de innetől kötelezőnek éreztem, hogy szórakoztassam. Úgy tettem, mintha érdekelne, írtam neki szépeket.
Hajnalig fentvoltam a semmiért.
Még aznap leszedtem a Messengert (vagy mit). Azóta nem keresett szerencsére facen a lányka.

Megpróbálom pár sorban összefoglalni a gondolataimat.
Sosem fogok neten csajozni. Ez áll a legtávolabb tőlem. Ettől függetlenül senkit se tiltanék ettől, hiszen az ilyen helyeken is vannak normális emberek, tényleg egy próbát megér, vagy akár többet is.
Én sem azért nem folytatom, mert a rossz tapasztalat eltántorított a dologtól (a lány amúgy fiatal volt, vékony, és szép), hanem azért, mert ez nem én vagyok...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése