2013. január 23., szerda

Kontrolalter

Valahogy rábukkantam erre a számra:

31-én a Hunnia bisztróban meg lehet hallgatni a csapatot. Azt hiszem, elmegyek. Szerintem az ország tele van tehetséges fiatal zenészekkel. Ez most eszembe juttatta azokat az időket, amikor a sulizenekar koncertjeire jártam, vagy a saját bandánkkal próbáltam.
Már korábban írtam, hogy elég hamar elköltöztem otthonról. Akkoriban rengeteg magyar zenekar koncertjeire jártam el, mert elhívtak, vagy nem is hívtak, csak mondjuk kiültem az Orczi kertbe, és meghallgattam az aznapi zenekart. A legtöbb nevére nem is emlékszem, de élőben hallottam először Esclin Syndot-t, Zagart, Fruttikat, 30y-t, ezek csak az ismertebbek, de persze volt egy csomó, banda, akik nem futottak be, de élőben legalább ilyen szépen szóltak.
Ma már sajnálom, hogy nem járok ilyesmire, de azért még Papírcsónakra igyekszem eljutni, mert a srácok nagyon jók, de erről már írtam...


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése