2013. január 23., szerda

Skullcandy

Nagyon pozitív véleménnyel vagyok a Skullcandy cuccokról. Sokan mondják, hogy "overpriced", meg csak erős a basszus, de nem tiszta...
Én nem szeretek fejessel mászkálni, mert nem tudom elrakni a táskámba, ha arról van szó, úgyhogy ha valahova megyek, mindig nálam van a fülesem, ami ugye azzal jár, hogy megtörhet a kábel. Ez történt az enyémmel is...
Nem is bíztam benne, hogy kicserélik, de írtam egy e-mailt, kérték, hogy küldjem el. Elküldtem, és tényleg 1 héten belül kipostáztak egy újat. Kaptam hozzá matricákat, meg mindent.
Kipróbáltam, szépen szól.

Kiírtam facere, hogy ez van, és kaptam rá egy felfele mutató hüvelykujjat a lánytól, aki tetszik is kicsit :)

linkelek egy zenét, ami rajta volt a playlisten, amivel tesztelem az újat:

http://www.youtube.com/watch?v=pz1lW8MlRDw


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése