2013. január 4., péntek

Tegnap honfoglalóztam. Mellettem ült öcsém, aki azért jött, hogy majd segít, de inkább csak nevetgéltünk, és hátráltatott.
Kérdés a végső tippelésnél (pontegyenlőség miatt):  mikor volt a spanyol örökösödési háború?
Öcsi 3-4 mp után: -Baaz ezt tudom! Ezt tudom!
Beírtam, hogy 1
-Baaz, baz ezt tudom, és hogy tudtomra adja jobban, el is kezdte verni a vállam.
-Ezt tudom.
-Évszázad? -kérdeztem.
-Ezt tudoom! Hetven öööö...
2 mp volt hátra, rájöttem, hogy nem fogok választ kapni, és az sem segítség, hogy verik a vállam. Beírtam, hogy 1755.
A helyes válasz 1713, de az enyém volt közelebb, úgyhogy nyertem.
Ment a következő játék eleje, bejött anyám. (Náluk lakok egy éve.)
Anyám nem könnyű eset, elkezdett kiabálni, trágárul beszélni, csak ahogy szokott, ha fejébe veszi, hogy most baszogatni akar. Egyszer egy festőbrigádot cseszett le úgy a semmiért (de tényleg a semmiért), hogy kijelentették, hogy többet ők nem jönnek. A munkájuk persze ki lett fizetve. Valami ilyesmit kaptam:
-Mi a faszomat képzelsz itt magadról? Azt hiszed, csak szarom a pénzt...
Körülbelül így viselkedik, amikor megbolondul. A helyzeten rontott, hogy apám is bejött, és ő is úgy gondolta, hogy valamit tehettünk, úgyhogy elkezdett engem lebaszni. Aznap tanultam benn a suliban a vizsgára. Azért benn, mert gyakorlatilag itthon nem tudok, mert anyám monopóljoga egész nap itthon tespedni, és ha itt tanulok, egy idő után idegbeteg lesz.
Apám mondta, hogy nem hiszi, hogy nincs mit tanulnom, egyetemre járok, mondtam, hogy de van, ma is tanultam vagy hat órát.
-Ne hazudj a képembe! Legalább a képembe ne hazudj! Nem tanultál te semmit! -üvöltözte.
-De, benn a suliban ma egész nap azt csináltam.
-Ne hazudj, gyere ide, mert úgy pofán baszlak!...
Igazából ennél mindketten trágárabbak voltak, de a helyzetet ez is egész jól szemlélteti.
Lényeg, hogy a számba adta, hogy ma se, meg tegnap se tanultam semmit, ami persze egyik sem volta igaz.
Nem félek egyébként tőle, mert azért nem kicsit erősebb vagyok (felnőtt sportemberek nem tudnak megverni) ezeket a fenyegetéseket ő azért komolyan gondolja...

(postot majd befejezem, most mennem kell)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése