2013. január 5., szombat

Az érem másik oldala

Annyira izgulok, hogy nem tudok aludni...

Azt hiszem ezzel el is árultam, mi lett az eredmény. A feldobott pénz a a sólyommal nyomott oldalán landolt, ami azt jelenti, hogy annyit olvashattam le róla, hogy 50 FORINT BP.
Nem lassú a felfogásom, de először csak néztem a kezemre, nem gondoltam semmire, túl gyors volt. Azután szomorúság lett úrrá rajtam, valahogy az az érzés fogott el, hogy nem változik semmi. De ott motoszkált a fejemben a gondolat, hogy az írás a szabadságot jelenti.
Elkapott az utazók láza. Mindenki, aki valaha az ismeretlenbe indult, tudja, milyen ez. Úgy érzem, mintha már holnap indulnék, és meg sem állnék soha...

Az elköltözés persze rengeteg dologgal jár együtt. Keresnem kell majd valami mellékállást, mert ugyan van némi bevételem, de az nem lesz elég mindenre. Majd el kell mondanom pár embernek a dolgot.

Most hirtelen az az érzés fogott el, hogy gyáva vagyok ehhez....

Hogy aludjak így?



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése