2013. január 27., vasárnap

lol+miegymás

A vizsgám kettes lett. Nem készültem rá eleget, de nem hiszem, hogy elmegyek kijavítani.
Van még egy csomó dolog, ami zavaros most az életemben, és nem hiszem, hogy azzal, hogy leírom, könnyebb lesz.
Igazából csak rosszabb lenne, ha leírnám.
A legrosszabb, amit tehetek, az az, hogy lolozok (League of Legends). Szerencsére hajnalban leaveltem egy gamet, meg ma is megzavartak játék közben, így összehoztam egy nap bannt. Nagy megkönnyebbülés ez azért.
A játékban Luxot kedveltem meg nagyon. Nem könnyű hős, de nagyon jó vele játszani, és valamiért nagyon jön az exp vele.
9 friendet szedtem össze 1 nap alatt (ők jelölgettek be engem)... Annyit csináltam, hogy próbálgattam a játszható hősöket, és amelyik a legjobban tetszett, azzal gyakoroltam. Utánaolvastam, hogy kell öltöztetni, meg néztem vidiket, hogy kell vele mozogni, meg milyen kombókat kell nyomni.
Ma amikor felléptem, egyből inveltek egy gamebe, de akkor még a tesómmal akartam elkezdeni egyet. Végül nyertem egy meccset, azután apám elküldött vásárolni, úgyhogy leaveltem a másodikat.

Felnéztem facere, volt barátnőm új képét nézegettem, meg egy másik lányét, akivel tetszünk egymásnak :"D

Valaki linkelte ezt: http://9gag.com/gag/6421940?ref=fb.s

A játékszenvedély tényleg nagyon komoly dolog, én már csak tudom :'DD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése