2013. január 24., csütörtök

Punnany Massif

Rájöttem egy  problémára itthon. Akármit csinálok, hallom, ahogy a süket anyám üvölteti a tévét.
A nő semmit nem csinál egész nap, csak alszik, meg tévét néz. Régen még eljárt itthonról hétvégente találkozni az ismerőseivel, de egy ideje leszokott erről. Persze ő is társas lény. Naponta hívja a családtagjait, és az itthoniakat őrjíti.
Annyira jó volt bárhol máshol. Csönd volt, hallgattam a gondoltaimat. Sokkal többet foglalkoztam magammal.

Mostanában tesóm sokat van itt, most is az én szobámban dekkolt. Nem is tudtam blogot írni. Már írtam korábban, hogy nálam nagyon fontos, hogy semmi ismerősöm ne olvassa ezt, mert addig tudok őszinte maradni.
Épp Punnany-t hallgatok, ami azért jó, mert segít kizárni a külvilág zajait. Az viszont zavar, hogy magyar, és így nehezebb leírni a gondolataimat. "Szép szádból szóló hangot innám szakadatlan" -mondja a fülembe a zenekar.

Amúgy egész jó magyar banda. Egy OE-s lány jut róluk mindig eszembe. Legyen mondjuk ez a bejegyzés címe...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése