2013. január 23., szerda

hajszín

Nem szoktam ennyit írni egy nap, de vizsgára kéne tanulnom, úgyhogy minden vonzóbbnak tűnik most, mint  ülni, és feladatokat oldogatni.

Alapból sötétbarna hajam van, de szerintem a legjobban az állt, amikor fekete kék, meg fehér melír volt benne.
Úgy mentem a fodrászhoz, hogy fekete hajat akarok kék meg piros csíkokkal. A csaj mondta, hogy tetszik az ötlet, de sokkal jobbat csinál, és felvázolta, hogy szerinte milyen állna jól. A végeredmény hihetetlenül jól nézett ki. Körülbelül három hónapig imádtam, de azután a sötétkék kezdett világosabbra kopni, és úgy döntöttem, hogy levágatom. Nem is akartam akkor megint sokezret kiadni azért, hogy megint olyan legyen, ráadásul akkor meg pont az alapszít akartam. A vágás után persze maradtak lenőtt csíkok. Például elöl volt egy széles világoskék tincsem.
Ma már nem csináltatnám meg olyanra, de akkor is az nézett ki a legkomolyabban.
Összesen hatezret fizettem érte, ami mai szemmel nem sok, ha azt vesszük, hogy legutóbb egy sima vágásért feleennyit adtam ki.
Ez  már vagy 4 éve volt. Azelőtt sokáig nem festettem. Előtte meg szőke melírt rakattam bele (évekig), mert akkoriban az volt a divat.
Mostanában nem változtatok a színén, és szerintem nem is fogok már...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése