2013. január 7., hétfő

mai


Az albis dolgot napolom, sajnos ezt a mostanit lemondtam, mert egyből akarta, hogy fizessek kauciót, meg első hónapot rezsivel, és a másik amit néztem, csak kicsit drágább, de nekem jobban tetszett  a szoba, és nem is akarnak egyből kiforgatni a zsebemből. Oda viszont még nem lehet költözni, szóval egyelőre maradok itthon.

Vettem egy csokit a lánynál, ma nem olvadtam el tőle (:. Nem volt egyenesítve a haja, és így elég göndör volt. Így is jól állt neki, de egyenesen jobb. De tényleg még mindig imádom. Nem beszéltem vele semmit, és nem tűnt úgy, h felismert volna, vagy ilyesmi. Gondolom elég sok emberrel beszél, a fele biztos bókol neki.

Honfoglalóztam, és egy Gödöllői sráccal játszottam. Meséltem neki, hogy mennyire imádom a várost. A srác koleszos, úgyhogy ő aztán tényleg élvezi az egészet.
Elmeséltem neki, amikor a Gödöllő feszt. vagy mi volt. Az ablakból láttuk a paneltól 50 méterre lévő rendezvényt, megbeszéltük, hogy lemegyünk, de megadtuk a módját, és elégett pár cigi. Egyszer csak nagy lett a csend.
Lekéstük a fesztivált, ami pár méterre volt, és már egy hete terveztük, hogy megyünk majd.
Életem legboldogabb korszaka volt. Még versenyt is nyertem, amikor ott laktam. Nem túl rangosat, de nyertem (a kupámat otthagytam a srácoknak emlékbe, vagy csak hamutálnak). A kedvenc városom marad örökké.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése