2013. január 6., vasárnap

nyílvessző a térdembe

Elvileg megvan, hova fogok költözni, megígértem, hogy visszahívom őket ma este, és elmondom a döntésem. tizedikén költözök, ha a mostani befutót választom.

Ma láttam egy angyalt. Fekete haja volt, és úristen, nagyon szép.
Egy trafikban dolgozik. Majdnem továbbmentem, mert láttam, hogy valaki áll ott, de rájöttem, hogy nem vásárol, csak egy csöves. Odamentem.
-Látod, hoztam egy kuncsaftot. -mondta a csöves.
-Szia, mennyibe kerül egy kis víz? Veszek egy kis vizet. (ezt így szünet nélkül mondtam, ugyanis közben megláttam, a lányt)
-Bubis, vagy mentes?
Hihetetlenül aranyos, és milyen vékony, és milyen jól áll neki, ami rajta van!
-Mentes.
-Igyál inkább tüzes vizet! Tudod, mi az a tüzes víz? -kérdezte a csöves felém fordulva.
-A lány nagyon cuki, megértem, miért beszélget vele. -válaszoltam.
A lány nevetett. Majd elment hátra egy vízért. Kicsit göndör haja van. De aranyos!
-Az indiánok tüzes víznek hívták az italt. -folytatta a csapzott alak nem is törődve azzal, amit mondtam.
-Kétszáz forint. -mondta, és odaadott egy vizet.
Kifizettem, visszaadott, kaptam még egy mosolyt, és indultam volna, de a hajléktalan még mesélt nekem az indiánokról.
-Megy a buszom, minden jót! -mondtam a manusnak, és továbbmentem. (Nem egészen ezt mondtam, de ha elmondanám, hogy mit, akkor kitalálhatnátok, hol dolgozik.)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése