2013. január 25., péntek

League of Legends

Túl vagyok életem első lol meccsén.
Tegnap a tesóm mondta, hogy "függni" akar valamin. Ezt találtam olyasminek, amit gyorsan fel lehet rakni, ingyenes, meg érdekel, úgyhogy este leszedtem.
Este még tesóm (aki nem itt lakik, csak itt aludt) lenyomott két meccset a gépemen, meg persze végigcsinálta a tutoriálokat.
Én mondom, néztem elég streamet, megoldom tutorial nélkül. Egyből joinoltam valahova, azt sem tudtam, milyen hőst választok. Végül a varázslóval mentem neki a gamenek. Nyertünk, bár én nem voltam túl jó. Mindenesetre top-ra indultam el az elején, mert láttam, hogy arra nem nagyon megy senki. Meglettek a super minionok ott, szóval annyira nem voltam rossz. Igaz többet haltam, mint öltem.

Nem tudom, hogy fogok-e még játszani vele... Anno, amikor wowoztam, folyton ts-en lógtam, hogy minél többet tanuljak a játékosoktól. Mondjuk vannak régi wowos ismerősök, akik megtaníthatnak lolozni.
A baj az, hogy már felnőtt vagyok, nem szeretnék semmin "függni".
Megyek, tolok egy utolsót xD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése