2012. november 25., vasárnap

wow story

Akit nem érdekel a wow, attól elnézést kérek.

Régen volt, még a legismertebb magyar törtszerveren level 70 volt. A realm pvpszerverén sámánozgattam, és láttam channelen, hogy írja a gyerek, hogy skilles retripala arénatársat keres, ts-ed legyen. Mosolyogtam egyet magamban, tudtam, mennyire skilles az a retripala (Pythagoras volt a neve).
Pár perc múlva találkoztam is vele skirmen. Talált maga mellé egy másik retrit, és úgy alakult, hogy a társam nem jött be, így 2v1ben kellett megvívnom a skillesekkel. Ami igaz, hogy a meccs után nagyon vert a szívem. Gondoltam is, hogy ez biztos nem tett jót az egészségemnek, de tény, meghallgattam volna azt a tsbeszélgetést, hogy magyarázzák meg, hogy lehozta őket egy sami 2v1ben. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése