2012. november 12., hétfő

Nnnno!

Mostanában kicsit ellaposodott szerintem a blogom, aminek nem örülök, nincsenek pucér lányok, semmi izgalmas csínytevés, vagy tanárszívatás. Ennek az lehet az oka, hogy nagyrészt a tanárok szívatnak engem, én meg igyekszem megfelelni az elvárásoknak. Azt meg ugye nehezebb megírni, hogy mennyit tanultam ma, meg ilyesmi.
Mindenesetre annyit mondjuk csináltam, hogy a reggeli zh-m után feszültséglevezetésként, az egyik "Vécékefe használata kötelező" kiírás alá odaírtam,  hogy kézmosás helyett ( ugyanis nem volt víz). Mondjuk utólag a "de fogkrémet hozzon magával" jobban tetszik, ugyanis mindenhol a mosdó mellé van kiírva.
ma még sokáig bent leszek, de annyiban örülök neki, hogy nem kell tesóm volt barátnőjénél üveget cserélnem az ajtóban, amire meg lettem kérve.
A dologhoz pont annyi közöm van, hogy voltam ott pénteken. Az üveget nem én vertem ki, hanem a saját tulajdonosa, ugyanis nem tudott bejutni, mert a vendégei annyira készen voltak, hogy nem keltek fel a kopogásra, a kulcs meg a zárban maradt, ha jól tudom.
Tökre tetszik viszont ahogy a lány mellettem tolja, a tanulmányi osztályos nagy gépen nézegeti a feltett jegyzeteket, miközben a netbookján facen beszélget, meg néha lecsekkolja, hogy az a jegyzet megvan-e már neki.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése