2012. november 9., péntek

gykét dolog

Egy lánynak, aki régen tetszett van barátja megint :"(
Annyira nem nagy baj, amúgy is messze lakik, de azért kicsit szíven talált, úgyhogy megpróbálom túlélni.
Vettem végre jó számológépet, Casio fx 570 ES asszem a típusa, és eddig tetszik, először fogalmam sem volt, hogy kell megcsinálni, hogy ne a gyök alá írja a következő számot, de felütöttem a használati utasítást, és voala, meglett. Vettem egy szürke pulcsit, ami szerintem kicsi, szóval remélem be tudom cserélni egy nagyobbra, ha nem, akkor kidobtam az ablakon az árát. Ma este iszogatok, de még nem tudom, hol... Szerintem az lesz, hogy beülök egy kocsmába Attilával, aztán ha nem tetszik, továbbmegyünk, aztán majd közben kialakul, hogy ki merre, és attól függ, hogy otthon x-boxozással, vagy valami fergeteges házibulival fejelem meg a péntekem :").
Jah szétment a telómon a képernyőzár gomb, ami annyira nem baj, mert Cyanogen moddal tudom helyettesíteni másik gombbal, csak fura, hogy nem nyomódik be véletlen, meg ki kell vennem teljesen a zsebemből, hogy megnézzem, mennyi az idő. Az viszon tetszik, hogy mivel én a hangerő fel gomb hosszannyomásával szoktam számot váltani, sokszor előfordult, hogy véletlen megnyomódott a képernyőzár gomb, és olyankor adtam a dobhártyámnak, meg a Candy fülesemnek is egyet, mert csutkahangerőig felnyomtam számváltás helyett. Mármint, hogy nem ez tetszik, hanem az, hogy ez megszűnt ezzel, hogy a gomb tönkrement. Kéne másik telefon, de inkább csak a gond lenne vele, mert nem vennék olcsót, viszont félnék, hogy elhagyom. Kötöttem is magammal egy alkut, hogy ha veszek egy S3-mat, azt nem fogom rootolni, nem rakok rá Cyanogen mod-ot, nem főzök hozzá saját romot, de félek, hogy ezt kábé egy hónapig tartanám be, azután nekiállnék buherálgatni, ami ugye könnyen szervízzel végződhet (bár nekem még nem sikerült elrontani).

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése