2012. november 2., péntek

ráfüggés megint

Nagyon durván végigwowoztam a napot. Beloggoltam a volt karimra (a legismertebb magyar törtszerón). És így "ahh"... Nagyon jól esett, hiányzott már. A gearje elég gagyinak számít már, és még a gamer egeremen sem megy rendesen a görgő, mert mert anno eltört, és nem javítható, és így spamolom, és csak néha érzékeli. Felvettek egy pvpguildbe, és ma már 3v3 eventen nyomultam alacsony gearscore-al, meg nem beállított interface-el.
Nagyon jól esett, megmozgattam az agyamnak egy olyan területét, amit már régen. A pro gamerek tudják, hogy milyen ez. Próbálok most leállni. Kinyomtam, elraktam a winyót, de nagyon feldobott a dolog, kedvem van tanulni, edzeni, meg mindenhez. Amúgy valószínűleg egész nap csak tengődnék, mint általában ha szünetem van.
Szóval lényegében jó hatással volt rám. Hihetetlen, azt hittem, hogy nincs szükségem társaságra, hogy magamnak való vagyok. De a legjobban az esett, hogy beszélgettem ts-en.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése