2012. november 14., szerda

telefon, hogy induljak versenyen

Ma hívott egyik volt edzőtársam, hogy lesz egy verseny decemberben. Olyan, mint egy rendes verseny, de a csapat összeredménye számít. Szoktak ilyet rendezni, én még nem indultam ilyenen. Kell nekik egy 70 kilós induló, és rám gondoltak. A gond csak az, hogy a 80-as sráccal rosszban vagyok, ez személyes ügy, és nem fog megoldódni, ráadásul a srác mostanában 1 meccsig jut versenyeken. A többi tag nagyon jó, a lányunk EB 2. helyezett. Mondjuk engem sose a kupa vagy az érem érdekelt. Ha valaki olvasta a korábbi bejegyzésemet, írtam, hogy hagytam szanaszét albérleteimben kupákat, mert már a dekoráció része volt, vagy hogy emlékeztessen valami rám.
Sosem ezekért csináltam. Így annyira nem is zavarna, hogy mondjuk megnyerem a súlycsoportomat, de nem nyerünk végül semmit csapatban.
A gond inkább az, hogy nem szeretek nem maximumot nyújtani, és nagyon komolyan fel kell építenem a felkészülésem addig. Én már tudom, hogy mit fogok csinálni, de alszom rá azért egyet.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése