2012. november 27., kedd

á faló juh

Emberek, 1 óra múlva zéhát írok, amire semmit se tanultam, úgyhogy sürgősen nekiesek, hogy összeírjak egy kettes szintet egy puskára. Nagyon azt sem tudom,  hogy milyen képleteket kellene tudnom, szóval táska lesz, hogy az általános iskolás tesitanáromat idézzem.
Közben telóról fellépve neptunra rájöttem, hogy csak a kezem tudja a neptunba a belépőjelszavam, ugyanis, én meghagytam azt, amit anno alapból kaptam, mert az elején lusta voltam lecserélni, azután meg ezt jegyeztem meg. De mivel tudok vakon gépelni, ezért már csak reflexből begépelem a betűket, nem is gondolkozva azon, hogy most ez kicsi, vagy nagy... Telefonról viszont más a dolog, és gondolkoztam azon, hogy melyik betűnél nyomom le a kisujjam a shiften.

Hosszú, lesz, már is csak 50 percem van kb.

edit:
a címhez magyarázat (még mindig nem tudok semmit)
http://www.facebook.com/photo.php?fbid=297530363692130&set=a.117600765018425.18706.115089668602868&type=1&relevant_count=1

edit: Mivel ez a legnépszerűbb bejegyzésem, ideírom, hogy a Márton Gergő fiktív név. Megnéztem egy közösségi oldalon, mit dob ki... Semmi közöm az úrhoz, aki majmokkal ücsörög a korláton. A képe viszont nagyon jó.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése