2012. november 16., péntek

angel

Toronyban vagyunk. Edzés után elég kócos voltam. Még nem akartam hazamenni. Pénteken ilyenkor kocsmázni jártam.
Egy fekete hajú alacsony kislányt fűzögettem, látszólag tetszettem, neki, de nem adta magát könnyen. Egyszer csak egy papírt tett le elém egy vékony, nagyon szép arcú lány. Nálam fiatalabb volt, de nem tudtam megmondani, mennyi lehet. A papíron egy rajz volt. Én voltam lefirkantva. A hajam kockákból állt, és a rajzon kócosabb volt, mint eredetileg. Fölé volt írva, hogy Mr. Salátafej. alá meg, hogy "türümmmmmtürümmm". A lány mosolygott azzal a lágy, titokzatos mosolyával. Látszott a tekintetén, hogy intelligens, és tényleg vonzóan intelligens. Nem volt szüksége arra, hogy jól táncoljon, hogy nagy mellei legyenek, vagy hasonló pasifogó dolgokra. Ez a tekintet elég volt. Vékony volt nagyon, de úgy volt felöltözve, hogy semmiképp sem illett a romkocsma átlagos emberei közé. Mondjuk péntek este fiatalokkal volt tele a hely. Ő mégis sokkal szebben ragyogott, mint ott bárki más. Akárhogy igyekszem, nem tudom, miről beszélgettünk, de tudom, hogy megbántottam azzal, hogy a fekete hajú lányról kérdeztem. Van az Alpokban egy ritka vanília illatú virág. Olyan volt őt megbántani, mintha egy olyanra taposnék rá.

A torony előtt vagyunk, a fekete hajú lány után rohanok, és ez nem esik jól az angyali tekintetnek. Megállok, mondtam neki valamit, és egy lágy csókot adtam neki. Ez volt az első csókunk. Ha van pillantás, ami azt mondja, maradj még, vegyél észre! Akkor ez egyértelműen az volt, értettem is, de továbbmentem.

A rajzot a pénztárcámban őriztem. A hátuljára rá volt írva a lány neve. Két év múlva, amikor ellopták a táskám, akkor vesztettem el. Az akkori barátnőm nagyon féltékenykedős volt, valószínűleg, ha megtalálja, kidobta volna. Annyira elővenném most,  gyűrögetném annak a törékeny lánynak a rajzát. Egy picit most beleszerettem, és lehet, hogy ez csak nosztalgia, de nagyon hasonló érzés. Ami érdekes, hogy most érzek a lány iránt a legerősebben... Ezt a szívem nagyon rosszul ütemezte. Nem írhatom le a nevét, de a lány mindig így, angyalként marad meg az emlékezetemben.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése