2012. november 14., szerda

sporttéma

Könyvtárból írok, úgyhogy nem nagyon lesz hosszú. Azt gondolom tudtátok, hogy nem lesz az előző az utolsó bejegyzés.
Nem hoztam magammal edzőcuccot, szóval ma még biztosan nem kezdem el az edzést.
Ráadásul rájöttem, hogy jó rám az a gífelső, amit anno már kiizmosodtam. Erre sose jó rádöbbenni. Annyiban viszont tetszik a dolog, hogy az jól néz ki, mivel a másiknak lenyestem a karját kicsit, mert féltem, hogy openen rámszólnak, ha felhajtom. Nem zavart versenyen, viszont nem néz ki így jól, szóval rendelhetnék másik felsőt, vagy hordhatom a régit. Jó lesz a régi egyelőre, úgy döntöttem.
Az hogy hol edzek megint nem tiszta, mert visszamehetnék a régi klubomhoz, ami messze van, és így sok időkiesés. De ami talán jobban zavar, hogy ott nagyon jó versenyzők edzenek, akikkel jóban vagyok, és eléggé szar érzés lenne, hogy megvernek, amíg bele nem rázódom. A belerázódom meg ugye megint érdekes, mert sokat gyengültem, tehát kondiznom kéne sokat. Én meg most pont nem akarok túl sok időt erre fordítani.
14:25kor zéházok, úgyhogy keresek egy félreeső helyet, és tanulok rá.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése