2012. november 21., szerda

otthon

A szüleim úgy tűnik, el akarják adni a házat, és mivel most én is itt lakok velük, így engem is érint. Fel kell tennem netre hirdetéseket, szóval nem most fogok tanulni a jövőheti villany zéhámra.
Nem tudom megmondani, hogy hiányzik-e majd nekem a hely. Nem szerettem itt kezdetben, hiszen itt kezdett el elromlani minden, és minden vágyam volt, hogy itthagyjam ezt a helyet. Érdet viszont kicsit megszerettem. Mégiscsak szerelmek, meg csatangolások kötnek engem ide. Valamiért sokszor az a kép ugrik be, amikor már az utolsó heteimet töltöttem itt, 17 éves voltam. Egyik versenyről jöttem haza, tesóm hozott minket autóval. Boldog voltam, hiszen nyertem. A hátsó bejáratot használtuk akkoriban, de nem tudtunk bejutni valamiért. Kinn leültünk, beszélgettem a testvéreimmel, és nagyon jól éreztük magunkat. Sosem tartottunk kertipartit, de ez kicsit olyasmi lett.

Felteszem a hirdetéseket.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése