2012. november 24., szombat

az angyallány megint

Visszaolvastam a visszaemlékezős posztomat :)

A baj az, hogy miközben írtam, átgondoltam azt az estét, akaratlanul is képeket gyártottam, amik most keverednek az eredetiekkel. Tisztán van előttem egy kép a fiatalkori lányról úgy, hogy a falak rózsaszínek, ami lehetetlen, ugyanis később lettek átfestve. Régen sárga volt. Ha ezzel jár az, hogy megírom a régi dolgokat, -hogy közben megváltoznak,- akkor inkább nem akarom őket "papírra vetni'. Eredetiben sokkal jobbak, és úgy akarok rájuk emlékezni.
Pár napja egy oldalt sem írtam a könyvembe. Terveztem, hogy kerül bele olyasmi, ami tényleg megtörtént velem, lényegében már írtam is bele ilyet, de mostantól szerintem a fantáziám szüleménye lesz a többi.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése