2012. november 10., szombat

Doboz, csajok, avagy 2 gils 1 box reloaded

Nagyon nulla a blogom olvasottsága, mindjárt vlogot kezdek helyette, az népszerűbb mostanában.
Nah megpróbálom megírni, mi volt velem tegnap. Nagyon berúgtam, és ma nem mentem be suliba, lesz  ebből még bajom, tudom én.
Az estét a Rózsában kezdtük, és azt kell, hogy mondjam, ha szekszi tizenéves lányokat akarsz összeszedni, nincs jobb hely. Több lány volt, mint fiú, és tényleg nagyon szépek voltak. Én persze nem csajoztam. Ennek főleg Attila barátnője volt az oka. Ha csajokat akarsz összeszedni, vigyél magaddal egy barátot, aki kicsit kevésbé vonzó, mint te, de nem hozhatja a barátnőjét. Szóval ittunk kint, ittunk benn, aztán amikor pont ellőttem egy pénz és shárm dumát, nagyon nevettek a szomszéd asztalnál figyelő lányok. Anna meg is jegyezte, hogy simán összeszedhetném őket. (pénz és shárm egyenlő barátok közt hülyülés)
Itt van ugye a gond, mert én nem fogok egyedül odamenni, az elég nehéz. Ilyenkor jön jól a szárnysegéd. Nagy igazság ez a How I Met Your Motherből.
Jó tudom, egyedül is lehet, higgyétek el, régen nem izgatott, ha egyedül maradtam is valahol, becsajoztam, és kész. Magamban hülyéztem azokat, akik korán hazamentek.
Nah de most foglalkoznom kellett azokkal, akik velem voltak, meg azért a 3 csajból 3 volt rehabos, tehát így ennyi, ez szerintem mindent megmagyaráz. Mindegy is, átmentünk Íjászba, csocsóztunk úgy, hogy beállt egy profi versenyző is. Általában az a csapat nyert, ahol ő játszott. Kint ittunk még előtte, meg utána is. Azután visszamentünk Rózsába. Addigra nagyon berúgtunk mindhárman. Addigra megittunk egy Captian Morgant, rengeteg sört, egy üveg pezsgőt, egy fél üveg bort, meg még több sört. Általában ha beültünk valahova, sört ittunk. Kajáltunk a nyugati aluljárós Burgerben is, azt elfelejtettem, ezzel a csapattal nagyon rombolunk Burgerben, amikor először buliztunk hármasban, a biztonságiak tessékeltek ki minket, miután a lányvécében pisiltünk mind :"). Most sem voltunk egyszerűek, a takarítós mosolyogva tartotta az ajtót, amikor kimentünk. Majd nem mosolyog, ha meglátja, mit hagytunk neki, gondoltam magamban.
Szóval Rózsában felhívtam bályámat, aki harmadik napja minden éjjel bulizott, mondta, h Zsuzsi lakásán van, és hogy ez céges buli, úgyhogy nem kéne mennem. Mondtam, hogy megyek, azt mondta, jó. Annáék hazamentek, mert már nagyon szerelmesre itták magukat.
Átbattyogtam a Rákóczi térre, vettem egy üveg bort egy éjjelnappaliban. Ahhoz képest, hogy  este 11 után nem lehet alkoholt értékesíteni sok kerületben, sehol se szóltak érte, vagy néztek csúnyán. Akkor se, ha egyértelműen oda volt írva az ajtóra, hogy 11 után nem adnak ki szeszes italt. Mentem valami mellékutcában, amikor jött egy rendőrautó. Próbáltam letenni az üvegeket, de az lett belőle, hogy kicsúszott a kezemből az egyik üveg (egy kézzel fogtam 2 üveget, meg a sapkámat), és eltört. Kirúgtam az út közepére a cserepeket, és végre felvette tesóm a telefont. Beszéltem vele, pont jó helyen voltam, végignéztük, ahogy a rendőrök eltakarítják a szilánkokat, hogy ne szúrja ki az autó kerekét, azután lejött értem a kapuhoz, és beengedett.
Rövidre kéne fognom. Szóval ott voltunk egy darabig, aztán hárman elindultunk Dobozba.
Emberek, ha kevésbé ismert, jó szórakozóhelyet kerestek 20-28 év körüli emberekkel tele, akkor jó választás a Doboz. Tesóm Zsuzsizott, én dumálgattam lányokkal, meg elvoltam, ittam két sört. Volt egy nagyon szép csaj, akit Zitának hívtak, és nem igazán tudtam összeszedni, sokat bénáztam egy kozmetikus lánnyal, akitől örülök, hogy elrángattak, mert buta volt nagyon szegényke. Viszonylag táncoltam is, mert mégis buliról van szó.
Ha valakinek tetszik a kajálós résznél dolgozó lány, tudok mondani egy dumát, amit nagyon kajált.
Odamentem, hogy inni akarok, de magamtól is rájöttem, hogy itt nem tudok. Nem tudom pontosan mit mondtam, talán kértem egy retroburgert, és mondtam, hogy van smart kártyám. Láttam, hogy világos szeme van, úgyhogy a pultra támaszkodva közelebb hajoltam úgy, hogy a lábam elemelkedett, de hülyén éreztem magam, úgyhogy mondtam, hogy nem azért, hogy magasabbnak látszódjak, mert gecialacsony vagyok (174cm), de minden közeledés nélkül, nagyon szép szemed van. Körülbelül ennyi, nagyon tetszett neki.
Lényeg, hogy a pultosokkal nem szabad kikezdeni alapon nem eröltettem semmit, igazából ezért mondtam, hogy minden közeledés nélkül.
Valamit még mondtam, és elmentem venni piát.
Egyszer csak tesóm elkapott, h Zsuzsi menni akar, és menjünk. Kifele elkapott a bizti őr, hogy alkohollal nem mehetek ki (erről jut eszembe ez már a második volt, egyszer azért kapott el valamelyik, mert bent dohányoztam, aminek az lett a következménye, hogy körülöttem mindenki kért belőle  xD, persze, hogy akkor megy arra, amikor én szívom), úgyhogy lehúztam négy deci sört. Egyrészt, mert az vagány, másrészt, meg mert rég kerültem ilyen tipikus gólyatáboros kihívás elé.
Elköszöntem mindenkitől, az este nagyon bejövős volt. Tény, hogy nem lett csajozós a buli, de nem is nagyon kerestem a lányokat. Magamhoz képest keveset dohányoztam, és ahhoz képest, mennyit ittam, semmi bajom. A Zsuzsiékról annyit, hogy meglátszik rajtuk az a cégükre jellemző leszarom, van pénzem, azt csinálok, amit akarok, ki vagy te, hogy beleszólj dolog, amit büszkén vállalnak. Én is öntörvényű vagyok, és szabálytalankodok, de nem nagy pofával, és tényleg csak azért teszem, hogy jobban érezzem magam.

Végezetül bocsánat a hosszú posztért, remélem tetszett.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése