2012. december 14., péntek

visszaolvastam, elég melankólikus

Annyival könnyebb volt minden régen.

Ittam aznap (egy nyári este) nem is keveset, akivel a legjobban gyűlöltük egymást, azzal buliztam, és mivel azelőtt barátok voltunk, tudtuk, hogy jól elleszünk. Mindenkivel összevesztem, akit barátomnak tartottam, még azzal is, aki nem is volt ott. (Akkor még voltak barátaim.)
Őszintén jól esett, amikor bevertem a hirdetőtáblát. Tudtam, hogy fájni fog, hogy szétvágja a kezem, de nem érdekelt. Fiatalon magadnak találsz ki nehézségeket, mert az élet még nem görget eléd eleget.

Lassan itt a karácsony. Az Alfie című filmben van egy ötlet arra, hogy vészeljük át az ünnepeket. 

Én már annak is örülnék, ha lenne egy barátom, aki nem ismer olyan régóta, de hogy tudja, hogy cserbenhagyom, de ismer annyira, hogy tudja, hogy alapvetően mennyire szükségem van ilyenkor rá.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése