2012. december 23., vasárnap

Neked mi a boldogság?

Mindenkinek kellemes ünnepeket kívánok!

Sajnos nem tudok olyan audiovizuális élményt nyújtani, mint szeretnék. Igazán kéne valamit csinálnom a blog olvasóinak. Még gondolkozom ezen.

Számomra Gödöllő az a hely, amit a világon a legjobban szeretek. Nem sokat éltem ott, de azt az időszakot nagyon intenzíven éltem meg. Rengeteg szép lány, szép helyek, egyedi levegő (hiszem azt, ha összekötöznének, bekötnék a szemem, és elcibálnának oda, csak a levegő illatából tudnám, hogy ott vagyok). Emlékszem, amikor először lépkedtem ott. Néztem a füvet, és a fűbe valami fekete növény keveredett. A mai napig nem tudom mi volt, de megjegyeztem, hogy itt még a fű is szebb, mint máshol. Az albérletemet mentem lerendezni. Találkoztam a srácokkal, akikkel utána majd egy évig éltem. Emlékszem vettem egy tejfölt, de nem volt nálam semmi, amibe beletegyem, így otthagytam, hogy majd megeszem, ha ideköltözök. A srácoknak szimpatikus voltam, mondták, hogy valószínűleg engem választanak a jelentkezők közül.
Pár nap múlva elkezdtem felfedezni a várost, és vele együtt saját magam, a legbelső vágyaimat, érzéseimet, olyanokat, amiket eddig nem ismertem, és amiket az emberek többsége talán sosem ismer meg.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése