2012. december 19., szerda

ez van velem

Nem írtam egy pár napja, ezért elnézést kérek.

Kaptam egy német nyelvű Shades of Gray-t amit köszönök szépen, már elolvastam 100 oldalt, és nem hittem volna, de így is élvezetes. Azon is gondolkoztam, hogy németül fogok olvasni, de azért nem tennék ilyen elhamarkodott döntést, mert szeretem teljesen érteni, amit olvasok, és bár 1 nap alatt 100 oldal elég jó, pláne, hogy nem olvastam csak pár órát, de azért magyarul jobban haladok egy könyvvel.

Igazából hála az égnek, nem sok szabadidőm van. Vizsgázgatok, korizgatok, tervezgetem, hogy ismét sportolok majd... (pláne, hogy a valaki, akit már sikeresen elfelejtettem most tett ki magáról egy képet, amin tetszik) ... meglátjuk.

Voltam futni, konditeremben is voltam, és akartam még valamit de most olvastam vissza, amit eddíg írtam, és nem tudom, mit...

Tetszik egy szám az új Kowáról:
http://www.youtube.com/watch?v=m8_ByqMM7VM

Írtam hozzá egy kommentet is, de nem nagyon kaptam rá választ, lehet egyedül vagyok ezzel. Aki olvas híreket, az amúgy is rengeteg információt hall a dologgal kapcsolatban, de ez nem blogtéma.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése