2012. december 12., szerda

I ♥ OE

Van már egy hármasom, meg egy négyesem, annyira nem is rossz, de a neheze még hátra van.
Jövőhéten egy aláíráspótló, meg vizsgaidőszak.

Ma meg tegnap hallgatói összefogás részeként tüntettünk a felsőoktatási törvény módosítása ellen, az államilag finanszírozott férőhelyek drasztikus csökkenése ellen. (Ez ráadásul nem is minket érint, hanem a jövő generációt.)
Én úgy gondolom, hogy a kormány ezen a terven már semmiképp sem fog változtatni. Tényleg felidegesít a helyzet, annyira tehetetlenek vagyunk diákok ezügyben, hogy az kimondhatatlan.
Ami viszont jobban aggaszt, az a kiszivárgott további tervek a felsőoktatás átalakításával kapcsolatban. A kormány szerint túl sok az egyetem, és összevonna intézményeket. Az Óbudai Egyetem nem is létezik olyan hosszú ideje, úgyhogy még annyi esélye sincs mint a Corvinusnak. Nagyon nem szeretném, ha megszűnne az iskolám. Már annyi mindent kaptam az intézménytől, hogy az szinte leírhatatlan. Tényleg nem is akarom sorolni.
Az itteni karok jóban vannak egymással. Elég csak megnézni, hogy ez egyes karok rendezvényein mennyire vegyes a társaság, hogy azok mennyire összetartanak...

Nem akarok politikai témában ide írogatni, nyilván van egy saját véleményem a mostani kormányról, egy saját meglátásom, hogy mit miért tesz. Ez nyilván bizonyos pontokban téves...

Tényleg csak, annyi, hogy veszek egy  ♥ OE mintájú pulcsit és mostantól rengeteget lesz rajtam, ez a legkevesebb, amivel tartozom az intézménynek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése