2013. február 12., kedd

Xénia láz

Túlvagyok az első két napomon, már ami a szorgalmi időszakot illeti.
Este egy lánnyal álmodtam, akivel egy edzőtáborban sikerült összemelegednem. Az álom is ott zajlott. Volt nálam egy fehér műanyagpohár, és vörösbor volt benne. Bementem a szobába, bent volt a lány, meg még egy-két csaj. Szó nélkül megcsókoltam, símogattam, kapott a nyakára is puszit. A combomat a lába közé nyomtam. Hátrahajtotta a fejét, nyögött egyet, majd kérte, hogy hagyjam abba.
Kapott egy búcsúpuszit, és otthagytam.
Nem tudom, miért álmodtam ezt, de jó, hogy nem felejtettem el, amikor felkeltem...

Lenéztem konditerembe, és a Juventus ment. Volt a Tiltott szerelem című szám. Ha jól emlékszem, azt a Űrgammákból a szép csaj énekli. Ma hazamentem, és láttam, hogy álmom főszereplője a Tiéd a holnapot tette ki.
  Ez a Xénia láz!
xD

http://www.youtube.com/watch?v=clxaM2cNB-w

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése