2013. február 21., csütörtök

talán ennyi volt

Mostanában hanyagoltam a blogolást. Nem tudom, hogy ez azért van, mert minden iránt érzéketlenebb vagyok, mint valaha, vagy mert tényleg nem segít semmit.
Voltam a héten pszichológusnál. Ezen mindenki meglepődne aki ismer. Persze valójában senki sem lepődik meg, mert senkinek sem beszéltem erről.(Az ismerőseim nem tudják, hogy blogot írok.) Kíváncsi voltam egy szakember véleményére, mi okozhatja azokat a dolgokat, amik mostanában zavarnak. Most papírom van róla, hogy szorongásos zavaraim vannak, normál esetben gyógyszert kéne rá szednem. Amikor mondta az orvos, hogy erre gyógyszer szokott felírni, gondolkoztam, hogy most azt akarja kiszűrni, hogy csak kamuzok, vagy csak első alkalommal még sose állít fel teljes diagnózist, és ezért nem is ad gyógyszert. Mindenesetre úgy döntöttem, hogy nem kérdezem meg. Talán jobb is lenne magamtól megbírkózni a problémákkal.


Mindig úgy gondoltam, hogy az ember saját magát ismeri a legjobban, és ha elég értelmes, egyedül megoldja a problémáit. Most mégis azt tanácsolom, ha valaki szükségesnek érzi, minél hamarabb menjen pszichológushoz. Itt is érvényes az, hogy a kezdeti tüneteket könnyebb kezelni, mint egy hosszabb ideje húzódó betegséget.


Más.

Az apám cége szolgáltatót váltott, és választhattam magamnak egy ingyenes készüléket. Egy ideje akarok egy iphone-t (minimum  iPhone4) , de persze az a szolgáltatónál nem hogy nem volt ingyenes, hanem pofátlanul sokba került.Mondjuk öcsém iPadjét tudom nyomkodni, ha nagyon almázni akarok.
Nem volt sok időm, és nem is akartam problémázni, úgyhogy most egy Xperia Tipo lapul a zsebemben.
Aranyos telefon, és fehérben egész jól néz ki (egész gyors is), de hihetetlen, hogy senki nem írta kritikákban, hogy őrjítően nehéz megnyomni a tetején a gombot. Bal oldalt van (jobbkezes vagyok), és nekem át kell fognom a telefont, hogy megnyomjam, majd arrébbcsúsztatom a kezemben, és feloldom a képernyőt.
Nem biztos, hogy megtartom, lehet odaadom valamelyik családtagnak, úgyhogy egyelőre nem buherálgatom. (root, CM telepítése)


A blogról akartam még írni, méghozzá azt, hogy nem biztos, hogy túléli ezt az időszakomat. Én tényleg megpróbálok majd ezzel is foglalkozni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése