2016. május 24., kedd

feelings?

Nem volt köztünk semmi, nem vagyok féltékeny. Mégis itt van az a nyomasztó érzés, az a pár másodperc, mint egy filmjelenet... Túl sokat elárul. Csak láttam őket kettesben sétálni a kocsihoz.

A lányt pár napja ismertem meg. Ártatlan, kedves, okos csaj, emellett elég cuki.
Nem én kezdtem el közeledni felé, de én akartam elszurni a dolgot. Ez a része könnyen ment. Nem véletlen nincs barátnőm. -Hazugságra nem lehet alapozni semmit.-
Ha lenne lányom, távol akarnám tartani az olyanoktól, mint én. Ő túl tiszta ahhoz, hogy tönkretegyem...
Arra viszont nem számítottam, hogy az egyik barátommal fog összejönni. Sokan mondták már hogy a jelen apró jeleiből következtetni lehet a jövőre. Jól mutattak egymás mellett, fiatalok, és van jövőjük...
Rég nem voltam irígy, de azt hiszem egészen világos, hogy ezt éreztem. Szerelembe esni, és felfedezni egymást az egyik legjobb érzés a világon, és én irígylek mindenkit, akinek ez megadatik...

Amúgy a lány osztrák, de nagyon jól beszél angolul. Vicces egy kicsit, hogy ha németül beszél, azt is megértem, elvégre is van nyelvvizsgám, meg 10 évig tanultam németül... Nekem eléggé torz az ízlésem, de biztos jól néz ki, ha a mostani -úgymond- baráti körömben mindenki odáig van érte...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése